lørdag den 22. februar 2014

DM inde, Skive | 800m i 1.59.97

DM 800m resultat 1:59.59

Der var 2 succes kriterier for DM i dag, den ene var at ende i finalen og den anden at løbe under 2.00 og dermed løbe op til hvad jeg forventede formen var til.
Blev sådan at tiden under 2.00 blev nået, men jeg var 1,4 sek. fra en finale plads. Bittert men jeg er nu godt tilfreds.

Dette var sidste indendørs stævne, så nu er næste vigtige konkurrencer/stævner først henne i foråret April/Maj. Dermed starter en periode med god gang træning for at forberede mig til en udendørs sæson på 800m og 1500m! Glæder mig og med en tid under 2.00 har jeg det positivt med et mål om at komme under 1.55 denne sæson.
Kommer blandt andet afsted til nogle stærke heats i England (British miler club, Grand prix) med pacer, hvor der formentlig bliver løbet stærkt og stabilt. Ellers formentlig et stævne i Sverige.

Ellers er det hvis lige på sin plads og takke sidste weekends sponsor Unika og Kristian Uldbjergs elite budget for turen til Göteborg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar