onsdag den 12. februar 2014

Ny Sponsor - BODYMAN

Jeg kan med glæde præsentere bodyman som ny sponsor, super dejligt da det var produkter jeg allerede brugte i forvejen!
Jeg har lige modtaget proteinpulveret her fra dem:
 





















Modtaget er smagen Caribbean choco, den gode erstatning for nesquick for den seriøse sportsudøver.




















Lidt om hvorfor og hvordan jeg bruger det.

Hvorfor
Jeg bruger særligt deres produkt fordi det er dansk produceret, så du er garanteret hvad der er i. Derudover fordi det sælges til en god pris, og fordi det smager godt, så du ikke går død i det, hvilket før er oplevet med andre mærker.

Hvordan
Jeg bruger hovedsageligt proteinpulver som den hurtigste og nemmeste vej til protein lige efter et træningspas. Her tager kroppen bedst imod ("det åbne vindue"), og er derfor vigtig for hurtig restitution!

Det er særligt relevant for mig efter et hårdt interval træningspas af forskellige art eller styrketræning, hvor kroppen tager længere tid om at restituere. På lange søndagsturer vil det ligeledes være gavnligt.
På mine rolige træningsdage eller fridage tager jeg som regel kun, hvis jeg ved jeg har et hårdt træningspas dagen efter, som jeg ved jeg skal være helt klar til.

Ellers er det også brugt før til pandekager og boller, der giver et godt tvist for en sportsmand:
















Andre smagsvarianter (Orange/Peach) er også før brugt med succes i smoothies.

Kommenterede også lidt på brugen af proteinpulver tilbage i oktober i et længere indlæg omkring vintertræning:
http://alexanderlefevrejohansen.blogspot.dk/2013/10/vintertrning-svn-kost-restitution.html 

Tusinde tak til Bodyman for hjælpen i mine bestræbelser mod det fulde potentialet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar