torsdag den 30. januar 2014

Uge status

Jeg var i start ugen noget brugt oven på DM cross i weekenden, så det har passet fint med færre pas denne uge indtil videre. Ugen har været dog alligevel været noget hektisk med at få kombineret en god del arbejde og en tur mod Hamborg med træningen. Særligt har det stående arbejde en hel dag, som jeg ikke er vant til med studiet påvirket træningen. Også er man træt på en anden måde. 
Programmet har heldigvis sagt færre pas, så jeg  har været fritaget for morgen træning før mødetid kl. 6.30 på job. Nå slut med piveriet, for ellers har det været nogen fornuftige pas, der dog er eksekveret alene.

Mandag:
Intervaller 4 x (1-1½-2 min.) Pause: 1 min. jog

På grund af føret (sne/is) blev intervallerne med lavere tempo, og jog pausen så ved højere tempo. Trætte ben efter weekenden.

Tirsdag:
6 km tur + 30 min. styrke
Alm. tur og simpel styrketræning da jeg var i Silkeborg og ikke havde mulighed for center. Særligt lounges, air squat, push up, core og stabilitetsøvelser. 


Onsdag:
Fri 
Torsdag:
Intervaller 5 x 80m sprint + 10 x 500m


Træt i kroppen før turen og ikke fristende og komme ud i det kolde vejr. Endte dog med super træningspas fornuftigt efter bogen!
500m intervallerne gennemført i ca. 3:05 min/km.


Resten af ugen hedder en hel del træning (kommer), og ellers måling af fedtprocent og snak med en mulig ny sponsor :).

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar