fredag den 17. januar 2014

Seneste træning og nyt udstyr

Træning:
Jeg har den seneste periode fået trænet en masse god bakke træning, så jeg efterhånden føler mig okay klar til en 4 km Cross (DM) om en uges tid. Ellers ser jeg en positiv fremgang i forhold til min styrketræning med forøget styrke, min sprint træning og rette teknik, og en fornuftig springkraft. Løber færre kilometre, men har væsentlig anden belastning som går fremad og som jeg tolerer rimelig fint. Pt. hvert fald ok løbende. Nu må jeg se om formen også siger det næste weekend i et helt sikkert stærkt felt. Placering sidste år hed nr. 22.

Udstyr:
Så fik jeg mit nye udstyr hjem fra startfitness, der dog har taget lidt længere tid efter julen og med januar udsalg. Til trods for det er det rigtig lækkert udstyr, som er præget med nike.

Mest interessante er nok mine nye sko Nike Lunarracer, som endte ud i den store omgang af mine sko og køkkenvægten. Hvordan de lige er at løbe i vil komme når de er skudt i brug.
Nye sko Nike Lunarracer:
















Adidas Adios boost ( Hovedsageligt konkurrence sko): 
















Adidas Adios (Hovedsageligt konkurrence sko og hurtige intervaller):
















Adidas Aegis (Tempo og mængde træning):
















Adidas Boston (mængde træning):


















Særligt interessant er det nok at mine nye Nike Lunar racer er +40 gram lettere, bliver spændende om de er ligeså gode og hurtige at løbe i :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar