søndag den 19. januar 2014

Træning i Skive's indendørshal

Dagens træning blev i Skive's indendørs hal med rundbane. Vi tog afsted da vores egen nye hal var optaget til anden side. Var nu også fedt og komme afsted, så vi kunne få nogle ordenlige sprinter på rundbanen. Vi (Kristian Uldbjerg, Frederik Kapper og jeg) blev tæsket godt igennem af træner David Møller.
Var nu også rart bare at få nogle runder derinde før DM Senior indendørs, da det skal foregår derinde om en måneds tid.

Den eksplosive sprinttræning passer mig ganske godt. Bliver spændende og komme ud og præstere på nogle kortere distancer. David Møller min træner er en direkte mand, og nævnte jeg spildte tiden med den anden træning :). Det var nu retfærdigt, for jeg præsterede ikke i forhold til min træningsindsats på de lange distancer, hvor jeg indtil videre har bevist det modsatte på 800m. Han er en dygtig og engageret mand, så selvom han er "hård" så har han noget og have det i når han siger noget. Fedt og træne under ham. Han er lige blevet ansat som talentudviklingstræner for elitekraftcenter vest, der viser hvor kompetent han er og hvilken seriøsitet han har/kan have :). 

Glæder mig til sæsonen 2014 rigtig starter og følge potentialet på de kortere distancer!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar