lørdag den 25. januar 2014

DM Kort Cross Odense: Samlet nr. 34

4 km Cross | 13:33 min. | 3:24 min/km | Samlet nr. 34 

DM kort (4 km) Cross blev en lidt blandet fornøjelse. Optakten og opvarmning var bidende koldt! Fik droppet de korte tights og pigsko gav ligeledes ikke den store mening med et hårdt frossent underlag.
Der var et stærkt felt og som ventet blev der lagt hårdt ud, og jeg ville med.
Det kom så til at koste på 2. runde. De 4 km bestod af 3 x 1,33 km runder let kuperet og med halmballer 2 steder pr. runde som udfordring på ruten.
Mine splittider på runderne blev: 4:23, 4:39: 4:31
Det ses altså jeg faldt lidt igennem på 2. runde, som føltes til og koster mig alt for mange placeringen. Er derfor ikke rigtige tilfreds med løbet. Blev samlet nr. 34.
Undskyldninger er der altid nok af, men kunne nok egentlig ikke præstere bedre i dag med nuværende form, træning og forhold.  

På positiv fronten kom jeg ind som 1. manden for min klub Aalborg Atletik og motion (AAM). Derudover kom jeg ind foran de fleste af mine tidligere klubkammerater som jeg ved jeg ligger tæt med.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar