tirsdag den 7. januar 2014

Atletik hal i Aalborg og DM kort Cross

Jeg var i søndags med til indvielse af en ny atletik hal i Aalborg, tilmed i gigantium der ligger indenfor 1 km fra min bopæl.
Her er en video fra dagen for indvielsen, med mig i gang efter 37 sek. :)
http://www.tv2nord.dk/video/45401

Jeg kommer nok ikke til at bruge hallen meget, dog nok til lidt til sprint, koordination, løbeteknik og styrketræning. Tiden vil vise hvor meget det bliver, pt. er der kun rådighed over hallen i bestemte tidsrum.

Løber den 25. Januar DM kort cross, her er en intro video for dagen:
http://www.youtube.com/watch?v=MexuWW9mlP0 

Træning
Jeg er umiddelbart ok kørende. Føler jeg er kommet godt i gang i det nye år, med ok tid til træningen i pt. eksamensperiode/læseferie, hvor tiden er rimelig fleksibel. Måske ikke lige nu med eksamen i morgen, men fik da overskud til dette indlæg. Håber snart at komme ind med den sidste tids træning og mulige indendørs stævner her januar og februar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar