mandag den 4. november 2013

Aalborg ½ marathon

Gårsdagen ½ marathon skulle ikke bruges til at løbe stærkt, men i stedet som søndagens langtur. Aalborg atletik og motion arrangerede løbet, så det var oplagt og bruge løbet. Planen var at løbe turen progressivt således:
0-6 km: 4:10 min/km
6-12 km: 4:00 min/km
12-18 km: 3:50 min/km
Resten: 3:40 min/km

Det lykkes ganske fornuftigt. Jeg brugte også løbet til at tjekke pulsen ved dette tempo. Jeg fik et gennemsnit på 148 bpm, hvilket svare til 65 % HRR. Det var ganske positivt, og viser jeg ikke var presset. Var jeg heller ikke, jeg løb i selskab med Louise Kunø og Johannes Wurtz, og løb og hygge snakkede. 

Ellers ikke den bedste træningsuge, da jeg har været ramt af sygdom og dermed mistet et kvalitetspas og en test. Feber og kvalme tirsdag og onsdag som sad i kroppen nogle dage efter. 
Om et par weekender står den på cross i Roskilde, så det er det der ses frem til nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar