onsdag den 13. november 2013

En hård omgang!

Kl. 6.40: Tur | 6,75 km | 29:55 min. | 4:26 min/km
Kl. 17.00: Fællestræning | Opvarmning - 2 x (2000-1000-500) Pause: 4-3-3 min. - Afjog

I alt for dagen: 18,97 km

Vågnede op med de tungeste ben efter gårsdagen tur + styrketræning med nyt program, som følges de næste uge. Særligt forlår, baglår og baller var ramte. Inden dagens træning var træner David Møllers første kommentar om jeg var haltende, og jo det var jeg hvis næsten. Heldigvis bare ømme muskler så det skulle "bare" varmes op (løbes væk om nogen vil).

Morgenens træning gik hårdt i sænket tempo, var derfor heller ikke optimist for aftenen (lige ved bare at tage de tunge sko på fra start). Heldigvis fik jeg sat mig op, og fulgte pænt anvisning om progressive intervaller i snit tempo på 3:20 min/km for 2000m, 3:10 min/km for 1000m og 3:00 min/km for 500m. Så det var fint positivt, selvom jeg er en kvæstet mand nu. 

Nu er benene smidt velfortjent op på sofaen, og fyldt energi på igen.

Har nu kortere tur i morgen + styrke, som er sidste træning før lørdag og 2. vinterturnerings runde som foregår i Roskilde. Danner hold med Mathias Krogh og Rene Agger på 18x1km stafet på flad græs rute.
http://daf.sportstiming.dk/     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar