torsdag den 14. november 2013

"reduceret styrke"

Kl. 14.30 - 6,59 km | 27:27 min. | 4:10 min/km + 2 timer styrke 

Desværre mere piveri... Jeg er en presset mand, med endnu mere ondt i mine baglår og baller til morgen, så det gjorde ondt bare at sætte sig ned. Lounges/udfaldsskridt skal bare køres jævnligt for ikke at blive øm, og nu er det så kommet på programmet for de næste uger. Desværre ikke medlidenhed fra træners side nu det bare er muskel ømhed. Efter opvarmningen gik styrke også ok, selvom jeg bliver øm øm igen i morgen i baller, baglår, læg og mave. Håber jeg bliver bare nogenlunde frisk til stafet lørdag, formentlig dog stadig let øm selvom i morgen er hviledag.
Den hviledag er også tiltrængt da jeg har en ømhed i højre skinnebenet, der ikke må blive værre. Fortager sig forhåbentlig stort set i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar