lørdag den 16. november 2013

2. runde VT 18x1km Cross stafet, Roskilde

Desværre endnu en semi præstation, som jeg ikke helt ved om jeg kan være tilfreds med. Taget i betragtning af friskheden var det nok okay og nok også forventeligt det blev noget ustabile runder af de 6 x 1 km jeg havde. Havde dog også første turen der gjorde starten blev noget hurtig.
Følte jeg gav hvad jeg kunne på dagen, men på grund af de noget ustabile tider kostede det desværre mange placeringer da det var ret tætte tider (4 bedste runder talte for den individuelle konkurrence). Blev til en samlet 36. plads, og dermed blot en af mange. Den lange tur til Roskilde var nu det hele værd i en bil med godt selskab af fine holdkammerater.. Og også gensyn til de mange kendte konkurrenter.

Tiderne hed: 2:55, 3:03, 3:06, 3:08. http://daf.sportstiming.dk/tilmelding/resultatliste3.asp?ID=1276&refresh=&kl=A&koen=M&Teams=S4&point=yes&showonly=yes


Desværre ingen nem vej til toppen så der må arbejdes videre.

Må hellere også lige kommentere på jeg nappede den seriøse Herning løber Rasmus Futterup med 2 sek.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar