onsdag den 20. november 2013

Status: små skadet!

Jeg har desværre fået problemer med højre skinneben. Det er noget ømt på forsiden og let hævet. Formentlig skinnebensbetændelse der lige skal have nogle dage. Sidste løbe tur var lørdagens konkurrence, dog ikke derefter det er kommet.

Indtil videre føler jeg dog ikke jeg har tabt så meget, har arbejdet hårdt på romaskinen som jeg har kørt intervaller på mandag (3 x (5x500m)) og onsdag (2000m-1000m-500m). Ellers ture på motionscyklen og crosstrainer. Styretræningen blev passet på normalvis tirsdag.

Nu har jeg fået lidt styrke og udstrækningsøvelser for skinnebenet, og ellers bliver der plejet om det. Håber på en lille tur i weekenden, som står på træningsweekend med Aalborg atletik / Team Facus. Der er dog også planlagt alternativ træning i weekenden med Christian Weberskov der ligeledes ikke er løbende.

Weekenden efter er der DM lang Cross, hvor jeg stadig regner med at deltage. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar