lørdag den 1. juni 2013

Middag: 5-3-3 km P: 4 min. | I alt 21,51 km | 3:56 min/km

Blev som forventet en hård dag. Samtidig hvor tempoet ikke helt kunne holdes på grund af trætte ben.
Havde håbet på et tempo der hed 3:30 min/km på alle intervaller, der er hvad jeg håber ca. at ligge i til næste weekends Aarhus city ½ marathon.
5'er tiderne: 3:34, 3:36, 3:37, 3:37, 3:33
1. 3'er tider: 3:29, 3:41, 3:27
2. 3'er tider: 3:30, 3:34, 3:34

De svingende tider skyldes det ikke var helt flade ruter eller ens ruter for den sag skyld. Løb det som del af en rundstrækning, passer mig bedre så man kommer lidt rundt. Hader ud/hjem turer.
Det er dejligt det er blevet varmere, men i dag var det for varmt løbevejr ved middagstid for mit vedkommende.
Godt tilfreds med dagens træning der får i dag op på i alt 21,51 km og sidste 2 dage op på i alt 42,36 km (eller lidt over et marathon). I den forbindelse må jeg hellere nævne at akillessenen var fint tilfreds med tempoet og race skoen (adidas adizero adios). Det er desværre de korte hårde baneintervaller de ikke er glade for endnu, tror de er klar til intervaller mandag eller onsdag. Efter onsdag regner jeg med roligere turer for at blive klar til søndagens halv marathon.     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar