onsdag den 19. juni 2013

Onsdag, Aften | PR til onsdagsstævne Aalborg på 1500m i 4:11,xx min. | 2:47 min/km

Min træner David Møller træk mig rundt de første 1200m lige efter planen for en tid på 4:15 min.
havde herefter fint overskud til at åbne op de sidste 300m sluttende i ok spurt. PR med 11 sek.
Dejligt med et succes løb, hvor jeg egentlig føler der er mere at hente, til trods for baglår var godt syrede, men vil de blive af spurten til sidst. Med specifik træning mod 1500m skal der nok være flere sekunder at hente endnu, hvilket jeg ikke kan sige jeg har haft her op til.

Stor tak til David for hjælpen, uden ham havde jeg helt sikkert langt for hårdt ud på grund af for lidt erfaring på distancen.

Der bliver pause på bloggen den næste tid (14 dage), dels fordi jeg ikke har konkurrence den næste periode, men særligt fordi jeg har et hemmeligt løbe projekt der kræver fokus, som jeg vender stærkt tilbage med update omkring om 14 dage.

God træning så længe derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar