onsdag den 12. juni 2013

Onsdag, aften: Bike&run stafet for Unika Danmark | 2 x 5 km | 17:45 og 17:23

Deltog i dag med Unika Danmark i bike&run stafet (i alt 42,2 km) bestående af løb-cykel-løb-cykel-løb. Jeg stod for 2 x 5 km løb. Vi havde et fornuftigt hold og har de sidste 2 år kørt med om toppen. Arrangementet er ren hygge, men derfor kan man jo ikke lade være med at gå efter at vinde alligevel.

Den kære Klaus Hagensen ( http://klaushagensen.blogspot.dk/ ) tropper dog op derude og har lavet et hold med sin far, så jeg kunne godt regne ud det blev hård modstand. Klaus er marathoner man! og løber snildt 3 x 5 km hurtigt og stabilt.
Mig og Klaus ligger ud sammen og kommer også i mål sammen på første turen (ca. 17:45). Efter første cykeltur ligger begge hold stadig helt tæt. 2. løbetur skruer Klaus dog op og løber omkring 17:06 min. på en ikke nem rute. Vores 2. løber mister ca. 3-4 min. og løbet ser afgjort ud. Det begynder og regner og det førende hold vælter på cyklen, heldigvis uden dette kommer til at afgøre løbet! og ingen kom noget til.
Jeg hæler 20-25 sek. ind på Klaus på sidste runde, men uden jeg ser ham og vi må se os slået med ca. 3 min.

Rigtig hyggelig aften og super træning! Benene var heldigvis okay, selvom de stadig var lidt ømme efter ½ marathon i søndags.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar