lørdag den 12. oktober 2013

Træningsstatus + løbefilm

Har følt god styrke denne uge, under både løb og med de nye styrkeøvelser jeg har fået på programet. Udholdenheden er på vej med lidt længere turer og crossintervaller. Ugentlig mængde nu omkring de 80 de sidste par uger. Denne uge også med 2 gange styrke og en gang cirkeltræning/agility ved siden af. Motivationen er i top, hvilket bare er herligt så man selv på de trætte dag automatisk kommer ud.

Næste uge bliver formentlig med lidt hårdere løbetræning, da der kommer flere interval kilometre på.
Løber om 2 uger i Middelfart  (se kalender til højre), som er 1. runde af 'Dansk atletiks forbunds' CrossChallenge. Der er altid højt niveau, og bliver der også denne gang da løbet også er udtagelse til de nordiske mesterskaber i Cross.
Link til de øvrige runder: http://daf.sportstiming.dk/

Set denne uge:
https://www.youtube.com/watch?v=-nDDByubKfE
Godt nok en gammel film, men er man løbe interesseret eller har man ambitioner sportslig synes jeg filmen kan give noget. Selv fandt jeg mange parallelle til min egen træning og indsats, og sad mange gange og tænkte det er det rigtige jeg gør.
'Tro på dig selv og vær en vinder' .. 'Sigt højt og lad ingen stoppe dig' .. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar