onsdag den 23. oktober 2013

Elitesport Aalborg + Sidste hårde træning før Cross

Jeg klagede for et par indlæg siden over altid sen aftensmad, nu er der kommet en fornuftig løsning på dette.
Jeg er kommet på en aftale med elitesport Aalborg, der levere mad direkte til min adresse. Super hjælp da det er et sted jeg selv er presset og normalvis først får mad 20-21.

Tak til Eva Larsen fra bestyrelsen i Aalborg Atletik og motion og Elitesport Aalborg.
 
Dagens træning:
10 min. 4:15-4:25 min/km
15 min. 3:40-3:45 min/km
15 min. 3:30-3:35 min/km
10 min: 4:15 min/km

Hårdt men jeg følte ok overskud, så det viser gode takter mod weekenden.


Dette var sidste hårde træning, nu skal der lades op til konkurrence i weekenden i form af cross i Middelfart. Ikke top prioriteret løb i forhold til træningsplanlægningen op til, men der bliver taget til Middelfart for at løbe stærkt!
Mon jeg slår min Herning rival Rasmus Futterup? Løber pt. 130-140 km om ugen.. 
http://www.rasmusfutterup.blogspot.dk/
Hvem mon min gamle klub Aarhus 1900 stiller med jeg skal slå?   
Kommer jeg på første holdet for Aalborg Atletik og motion? 5 første ind over stregen for klubben..

Det handler om placering ikke om tid til cross!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar