lørdag den 26. oktober 2013

8 km Crossløb i Middelfart med Danmarks elite

Spændingen var tilpas høj før dagens Cross løb med Danmarks elite. Altid fedt og komme ud med den hårde folk, hvor man efterhånden kender en del.

Det blev lidt en blandet og hård oplevelse i forhold til løbet.
Jeg kom meget hurtig fra start, havde også placeret mig for at komme godt afsted, da jeg vidste der ville blive kamp om pladserne. Dette blev der også som forventet, med skub og kaos fra start. Jeg slap dog rimelig pænt.
Det kostede dog ca. halvvejs, hvor jeg følte jeg stod stille 2 runder. Det holdte mig oppe jeg vidste jeg stadig var en del af første holdet (5 første ind over strengen fra Aalborg), og placering stadig ikke håbløs, hvorfor min indsats betød noget.

Jeg slår dem jeg skal fra Aarhus 1900, vigtigst Rasmus Hviid min gamle træningsmakker :).
Rasmus Futterup Herning må jeg til gengæld se mig slået af, løbet lå hvis også mere til ham. Jeg må slå ham næste gang til 18x1km stafet der skulle ligge mere til mig. Kom ind som nr. 3 fra Aalborg, som jeg kan være tilfreds med.   

Det gjorde det ikke nemmere mine hæle blev revet til blods ca. halvvejs på de 8 km!






































valgte tætsiddende pigsko uden strømper, der så viste sig ikke og være den optimale løsning i dag med så mange sving. Stod til gengæld ok fast på de krævende stykker (måske tilgår billeder senere).

Resultatliste: http://daf.sportstiming.dk/tilmelding/resultatliste.asp?ID=1272&kl=A&min_deltager=5&point=yes&diplom=true

Til slut tillykke til Louise Kunø, Aalborg Atletik som vinder af Dame senior klassen!

1 kommentar: