tirsdag den 4. marts 2014

Træning - Søndag, mandag og tirsdag

Søndag
Kl. 7:30 - Rolig Tur - 9,83 km | 43:19 min. | 4:24 min/km
Tidlig søndagstræning med ret trætte ben efter lørdagens længere intervaller

Kl. 16:00 - Progressiv tur på bånd 0 %. 4:30->3:45 min/km | 10,85 km | 45 min. | 4:09 min/km
Bedre ben til aften og dermed også en bedre tur til trods for det blev på bånd.

Mandag
Intervaller 7 x (2 + 1½ + 1 min.) P: 1 min. | I alt 15 km

Måtte springe intervaller over for at holde rette tempo med meget trætte ben.
Sidste uge stod på nogle flere kilometer end normal, og ja det kunne mærkes i dag. Nok særligt efter en hård weekend.

Tirsdag
Opvarmning 6,82 km + 1 time styrke

Sprang over morgenpasset efter meget trætte ben i går. Benene bedre til aften og det blev en rimelig gang træning. Forhåbentlig bedre bentøj i morgen til en gang intervaller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar