onsdag den 5. marts 2014

Et par gode nyheder!

Team Facus intervaller - 10 x 500m | I alt 12,83 km

Kort sagt så blev de løbet i forskelligt tempo og med forskellig pause. Totalt blev det til 7 interval kilometer i ca. 3:05 min/km.

Træningen kørte bare igen efter et par dage med trætte ben. Der blev løbet med overskud på alle intervallerne, så det var bare fedt og første gode nyhed.

Ny banesko/konkurrencesko
Den anden gode nyhed er der lige er bestilt ny banesko, som forhåbentlig skal sende mig afsted på et sjovt niveau når banesæsonen starter. Eller så jeg i hvert fald ikke kan give dem skylden :). De er godt nok ikke modtaget, men jeg er optimist for det er den rette sko! Glæder mig til at se hvor stive og lette de er.




















Adidas Adizero MD 2 running spikes. Bruges fra 400m-1500m.
De er bestilt hjem fra england fra http://www.startfitness.co.uk/default.asp? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar