lørdag den 14. december 2013

Update

Træningen køre fornuftigt, mærker ikke noget til min skade og får kørt nogle flere kilometer på denne uge og nogle ok intervaller. Der er dog travlhed på studiefronten, der også gør bloggen lige har været lidt mindre aktiv. Af den grund passer det også okay jeg stadig denne uge ikke har kørt med dobbelt pas, grundet min skade.

Træningen denne uge:


Mandag:
12 x 60 sek. hurtigt / 35sek. jog (IN/OUT) | I alt 10,31 km
Tempoet var planlagt til 3:15 min/km, blev dog nærmere 3:00 min/km da jog stykket blev for langsomt.  
Tirsdag:
7,91 km | 4:25 min/km + 40 min. styrke
Løb og styrke fra morgenen af på en presset dag.
Onsdag:
3x8 min. P:4 min. (Tempo 3:23, 3:18, 3:17 min/km)
Fin træning med friske ben og godt team facus selskab.
Torsdag:
Fri
Fredag: 
8,58 km | 4:23 min/km + 1½ time styrke
Lørdag:
6 km tempo i 3:32 min/km | I alt 12,65 km
Planlagt var tempo i ca. hvad der ville svare til mit ½ marathon tempo.

Generelt har benene været særdeles friske da jeg i stedet for normale 9-10 pas har lagt på 6 de sidste uger for ikke at risikere skaden bryder op igen. Har til gengæld givet overskud til bedre styrketræning og under interval. 

I morgen skal løbes langtur (80-90 min.). Ikke hård men lang :).
Glæder mig til jul eller 18. dec. hvor der bliver mere tid til træningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar