søndag den 8. december 2013

Status efter skade

Første rigtige uge hvor jeg har fået løbet noget mere, dog stadig reduceret mængde, men har haft nogle gode kvalitetspas. Vigtigste er ugen er gennemført uden jeg har mærket noget til mit skinnebensbetændelse, og efterhånden kan kalde mig skadesfri. Bliver nok bygget lidt mere på den kommende uge, som jeg mener skinnebenet skulle være klar til.

Seneste uge:

Mandag:
Opvarmning - 2 x (5 x 500m) P: 20 sek. SP: 2 min. – Afjog | I alt 12 km
Tirsdag:
7,58 km | 4:19 min/km + 55 min. styrke
Onsdag:
Opvarmning – 4 x (6 x 200m) P: 25 sek. SP: 2½ min. – Afjog | I alt 10,81 km
Torsdag:
Fri
Fredag: 
7,09 km | 4:14 min/km + 40 min. styrke
Lørdag:
Opvarmning – 6 x 400m bakkeløb – afjog | I alt 11,74 km
Søndag:
10,48 km | 4:29 min/km
I alt for ugen 59,7 km.

Ser frem til lidt flere kilometer den kommende uge, til trods for jeg på studie fronten bliver mere presset med projektaflevering om en uges tid.

Fredag stod udover træning på 2 løbe film til DAFF (http://adventurefilmfestival.dk/daff-trailer/):
Fine film og super inspiration..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar