fredag den 27. september 2013

De GODE præstations udtryk


Det blev fredag! Det blev weekend!

Tid til et indlæg om hvad jeg kalder "De GODE præstations udtryk", hvilket er udtryk/udsagn jeg har hørt gennem tiden og lige kan komme på..

1. Smerte er bare en træningstilstand (Steen Jessen, Cykelrytter)
2. Læg hårdt ud – Øg undervejs – Slut af i sprint (Jesper Elkjær, Løber og triatlet)
3. Pain is temperary, Pride is forever (Flere marathon løbere)
4. Husk de lette ben! (Knud Tønner, Træner og løber i Aarhus 1900)
5. Jeg er her ikke for at vinde… Jeg er her for at vinde stort… (Aalborg kredse)
6. To give anything less than your best, is to sacrifice the gift (http://klaushagensen.blogspot.dk/
7. Pain is an illusion (Fokus Fitness)
8. Money in the bank! (Aalborg kredse om de ekstra kilometre)

Hvis du har bedre så smid en kommentar eller besked :).
Indlægget er mest tænkt for sjovt, men jeg bruger selv tit udtryk for at opnå styrke mentalt. 

Det har været en vild fredag! ... På træningsfronten :)
Morgen:
7,15 km | 30:11 min. | 4:13 min/km
Aften:
7,08 km | 29:22 min. | 4:09 min/km + 1 t 30 min. styrke 

Det bliver en vild weekend! ... På træningsfronten.
Lørdag: "Agility" hvis i form af en kuperet skovtur
Søndag: 30 min. løb morgen og flow, teknik og koordination aften
Men jeg elsker det jo :).


Kommer snarest med en update for hvad jeg gør for at klare vintertræningen ...
God weekend! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar