onsdag den 25. september 2013

Ændringer af CrossChallenge runder og næste sæson

Med rettelser af et par datoer og geografi må jeg hellere lige vise listen igen for denne vinters CrossChallenge runder.






















http://www.dansk-atletik.dk/Nyheder/2013/09/
CrossChallenge_program2013_14.aspx

Med os Aalborg som arrangør for 5. runde.

Derudover lidt om næste sæson.
Jeg kom jeg til at kigge på dette års og forrige års niveau på 800m og 1500m i Danmark. Det bliver mine primære distancer jeg skal konkurrere på næste sæson, og det er med stor spænding og høje forventninger.
Top 10 liste 2013 i Danmark for 800m og 1500m:























http://statletik.dk/output/pdfsenior.php?aar=2013
Der er tider for hvert år siden 2008 og det har ca. været samme niveau.
Så hvis min træning og udvikling går som forventet, håber jeg at se mit navn på denne liste næste år. Mine tider i år hed 1:58 på 800m og 4:06 på 1500m, og der skulle være mere at hente.
Bestemt en kæmpe motivation for at få bygget en ordenlig form op over vinterten så forudsætningerne hvert fald er i orden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar