torsdag den 7. juni 2012

Update på træningstilstand og sidste uges forløb

Jeg løb i søndags bjergløbet i Silkeborg, og min speed i starten gjorde vi var en flok på 3 der stak afsted. Vidste godt de 2 forreste var stærkere løbere end mig, så hang bare med dem til 4 km og slap så. Første 6 km gik super og jeg havde et minut forspring til til 4'eren. Sidste 6 km var så bjergturen og her kostede det lidt hårdere udlæg og en samtidig en noget haltende udholdenhed. Endte med at blive overhalet og tage til takke med en 4. plads.

Min haltende udholdenhed skyldes en noget nedsat træningsmængde på grund af skinnebensbetændelse. Føler ellers jeg er på vej tilbage med en 18,84 km tur i dag i 4:08 min/km så det var bare rigtig fedt. Det er min længste træningstur i lang tid, og føltes godt med skinnebenet. Er pt. presset med mine eksaminer på mit studie til maskinmester, hvor jeg har 4 eksaminer presset ind på halvanden uge. Gør dog hvad jeg kan for at passe træningen og holde dampen oppe. Eksaminerne er også grunden til jeg ikke har fået givet updates den sidste uges tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar