tirsdag den 12. juni 2012

Forberedelser før 5000m ABC-stævne

Dagens træning: 55 min. styrketræning (inkl. god gang stræk).

Jeg sidder pt i eksamensperiode på mit studie til maskinmester, og den mentale forberedelse har derfor været svær op til løbet i morgen (hvor jeg også har eksamen), samtidig har træningen ikke været helt optimalt (har ikke været der helt mentalt og træng tid). Kosten har ligeledes ikke haft fokus af samme grund samt koffein og sukker forbrug steget. Glæder mig til eksamens perioden er ovre og fokus kan ligges fuldt på træningen.

Har dog i dag fået gjort lidt forberedelser for løbet i morgen, med og tjekke startfelt, vejr og forventet start pace. Målet holdes på de 16 min. for de 5000m, selvom jeg ikke føler formen har rykket sig siden sidst hvor jeg løb 16.15 men der lagde jeg også alt for let ud.

Håber lige at få en update ind imorgen om løbet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar