mandag den 30. juni 2014

Siden sidst



5000m ABC Stævne Aarhus
Med mindre succes har jeg forsøgt jeg mig på 5000m til seneste ABC stævne i Aarhus. Blev en 5000m da der til stævnet ikke var et felt til en hurtig tid for mig på 800m. Jeg fik dog at mærke til løbet at jeg er 800m løber og 5000m pludselig er LANGT (er det nu også på bane). Starten virkede ekstrem langsom, når jeg er vant til et noget hurtigere 800m/1500m tempo. Til trods for dette udgik jeg ved 3000m fordi jeg ikke kunne holde tempoet og måtte sande udholdenheden i hvert fald ikke var der til tempoet jeg lagde ud i på dagen. Håbede jeg kunne løbe 15.45 min (lagde nok ud til 15.20 på grund af feltet). 

Dem jeg lå med kom ind mellem 15.40 og 16.15, så måske det kunne have blevet til en lille personlig rekord (16.00 i dag), hvis ellers tempoet kunne være holdt hele vejen. Bliver en anden god gang, hvor tilmelding ikke lige bliver aftenen før :)

Bike&run stafet - Samlet 2'er for Unika Dream team
Ellers er det blevet til et stafet løb for hyggen (og som god træning). Deltog sammen med Unika Danmark (www.unika.dk) i en holdstafet der hed 5-13-5-13-5km (løb-cykel-løb-cykel-løb). 2x5 km løb for mig. Løberuten var nærmere bestemt 5,08 km, så med 2 omgange i henholdsvis 16.34 og 16.50 så var det ganske positivt. Ruten var ikke ligefrem den nemmeste i forhold til at overhale, og derudover var 2 km af ruten i højt græs.
Så synes nu også det tegner til jeg burde kunne løbe under 16 min. på 5000m bane.  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar