mandag den 9. juni 2014

Weekendens resultater, Em holdudtagelse Randers

EM holdudtagelses stævne, Langvang stadion, Randers
Stævnet var et i iagttagelses løb til EM sidst på måneden, og dermed var der samlet et pænt niveau i Randers denne weekend, hvilket jeg skulle gøre gavn af.


Lørdag 7. Juni - 1500m - 4.04.xx
Jeg løb om lørdagen en fin 1500m, hvor jeg skulle gå efter en tid på 4.05, og stabile 400m omgange i 65 sek.
Der blev i stedet for stabilt lagt hårdt ud fra alles vedkommende i det 10-12 mand store heat. Første omgang blev rundet i 62 sek. og ligeledes blev anden omgang rundet for hurtigt. De efterfølgende 400m tabte jeg en del tidsmæssigt (og placering), men fik alligevel løftet mig sidste 300m og fik klemt tiden under målsætningen på 4.05. Tilfredsstillende løb hvor forholdende var helt optimale.

Søndag 8. Juni - 800m - 1.58.24
Med en tid på 1.57.24 sidste weekend var det denne tid der skulle forsøges og slås. Med et udlæg på 55,5 sek. på første omgang virkede det muligt, men med god syre lykkedes det ikke at holde den hjem i 60 sek. på anden omgangen, og jeg måtte i stedet se tiden "løbe", mens jeg selv knap kunne og måtte kæmpe for at trække benene op.
Resultatet virkede for mig dårlige end som så, i det tiden fra sidste weekend ikke blev slået, og vindertiden i heatet var på ca. 1.51.xx dermed et godt hul. I forhold til sidste weekend må det dog siges at være stabilt.

Jeg tabte i begge løb tid på mellemstykket, hvor der bliver et hul op til de foran løbende, hvilket jeg skal have arbejdet på. Hovedsageligt nok oppe i hovedet, selvom jeg dog også syre til.

Må ud at arbejde på at holde 400m banetiderne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar