onsdag den 4. juni 2014

Seneste resultater

Løbene fra sidste weekend gav et par gode løb med sig. 

Udsnit af min facebook opdatering:
DT elite division, Aabenraa
PR 800m: 1:57,34 (sæsonåbning)
Veldisponeret løb med stabile tider gjorde det til et glimrende løb. 1:55 skal være muligt. Blev trukket rundt, men dog lukket inde sidste 200m. 5 ud af 10. Ganske tilfreds tidsmæssigt.

PR 400m: 53,6 sek.
Mest af alt et erfaringsløb. Basic startblok skulle lige læres på dagen, så helt fornuftig tid med en krop der også allerede var dalet i energi.

4x400m stafet:
Erfaringsløb grundet et svækket mandskab. Ganske morsomt men resultatmæssigt ikke imponerende i dette sammenhæng (sorry stafet guys).

Planen var 800m og 1500m, så det blev anden dag end ventet grundet skader/afbud.




Dagen der på var ben og krop noget træt, jeg var dog "heldigvis" mest øm efter et slag og voldsom samtidig sammenstød med min træner, som nok skal gå hurtigt over.

Mandag og tirsdag har jeg ellers fået trænet pænt igen, til trods for trætte ben under intervaller mandag.
Jeg har i dag et hårdt max. pas, før der igen skal ro på op til weekenden og stævne i Randers.
Stævnet er en del af iagttagelsesløb for EM, som for mig betyder gode felter, hvor der bliver gået efter at løbe hurtigt (og ikke taktisk). Jeg har 1500m lørdag og 800m søndag. 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar