mandag den 16. juni 2014

Update

Træning
Uden konkurrence i weekenden kommer lille update træningsmæssigt.
Træningen køre med masser specifik træning, der er særdeles god og hård. Et eksempel er sidste onsdag:
600m (sub1500m tempo)
Pause 8-10 min.
400m (800m tempo)
Pause 8-10 min.
3x300m (All-out) Pause: 15 min.

I alt kun 1900m intervaller totalt, men til gengæld i et tempo der kræver LANG pause (omkring 50 min. totalt for passet) for at syren forsvinder mellem de enkelte intervaller.
Det er fed fed træning, men også virkelig hård belastning. Føler mig godt løbende, har dog været godt med en weekend uden konkurrence og i stedet fået en god gang træning.

Konkurrence
Jeg har konkurrence onsdag som del af vores eget onsdagsstævne, dog mest som et testløb. Det vil sige der også er hård træning i dag, samt intervaller efter løbet onsdag.

I weekenden lørdag går turen til Aarhus stadion til ABC stævne og en 800m der.
 
EM udtagelsesstævnet i Randers 800m





EM udtagelsesstævnet i Randers 1500m



Ingen kommentarer:

Send en kommentar