onsdag den 21. maj 2014

7 km + 18 km inkl. 12 x 2 min.

I presset periode med studie (aflevering 28. maj)  er bloggen lidt mindre aktiv. Sorry!

Træning
Jeg har den sidste uges tid fået trænet pænt, men mindre struktureret og tit med presset tidsplan.

Kort update kommer lige efter der endelig kom en god rigtig god træningsdag (Total på dagen 25 km!).
Dagens træning bestod først af en tur i morges på 7 km og her til aften interval træning med Bornholmer Alex Mogensen og lang garver veteran Jeppe Garde. Det blev løbet i Østerådalen, et rigtig godt område til interval, da det er fladt og består af hårdt grus (måske sagt før:) ).

Blev til 12 x 2 min. med 1 min. jog mellem. Intervallerne blev løbet i mit forventede 5000m tempo (ca. 3:09 min/km), og jeg kom til at ligge fint med den unge bornholmer på alle intervaller. Som min gamle træner Laust altid sagde: Det er sammen vi bliver gode!

Næste tid
Næste gang jeg håber at komme på er på disse datoer:
31. Maj - DT elitedivision, Aabenraa
7.-8. Juni - EM udtagelse hold, Randers

 Går på læseferie d. 28. Maj , hvor der forhåbentlig kommer lidt ekstra tid til bloggen ;). Dejligt at se i alligevel følger bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar