fredag den 18. april 2014

Super træningsdag!

Med min ugentlige fridag i går, var det fantastisk og komme ud med et sæt lidt mere friske ben. Samtidig var der heldigvis noget der lignede forårsvejr, selvom der altid blæser i Aalborg :). Blev til en herlig træningsdag, hvor påsken gjorde der var dejligt med tid til det.

Morgen - Tur - 32:26 min. | 7,67 km | 4:14 min/km + 45 min. styrke

Fik en bolle og kaffe, så jeg rimelig hurtigt kunne ud af døren uden for meget brok fra maven. Blev en overskuds tur, uden det store krav til tempoet. Efterfølgende blev det til en gang styrke i idrætsbyen (bopælen) med fin energi og dermed god omgang.
Derefter "Deluxe" shakes der lige har fået et tvist med bær, nødder og havregryn, så kan kroppen igen.














Aften - Progressiv tur + 400m test - 39:25 min. | 9,82 km | 4:01 min/km

Dejlig igen at komme ud med et sæt fint friske ben efter en god gang optankning, middagslur og generelt restitution. Passet hed en progressiv tur fra 4:15 min/km til 3:55 min/km hvilket lignede meget godt hvad det blev til.
Sluttede af med en 400m test, hovedsageligt for at se om speed'en er der frem mod 800m løb på onsdag, og for test af mine pigsko jeg endnu ikke har været i konkurrence i. Mistanken var de var lidt for små, men det spillede bare. Fik løbet en tid hjem på 55,7 sek. hvilket er helt acceptabel ovenpå en progressiv tur og 2. turen på dagen. Målet var jeg skulle under 57 sek. og undgå blå negle og det lykkes :). Måske min PR ude til højre lige skal bemærkes på 57,08 sek., så har altså rykket mig en hel del!   

Min Adidas MD (middle distance) banesko











Brugt og tilfreds











 

Til aften blev det til en god gang mad, velfortjent bland selv fælde og benene på langs på sofaen til bond. Med 8 timers søvn så skulle krop og ben gerne være klar til en gang intervaller i morgen kl. 10.

Håber lige at få en uge update op på søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar