mandag den 21. maj 2012

Træningstilstanden

Træningstilstanden er sådan at jeg med mit skinnebensbetændelse har jeg valgt at droppe mængde træning (varighed, langtur, restitution), og kun løbetræne den hårde træning (intervaller, tempo). Dette er jeg kommet frem til efter at have snakket med flere, og mærket mig frem de sidste uger. Således står kommende uge på intervaller tirsdag, motionsløb torsdag og adventure race lørdag, resten af træningen foregår ved alternativ træning som cykling, crosstrainer og styrke.

I stedet for den lange løbetur tur har jeg i dag fået den lange belastning ved en 60 km cykeltur på racercykel. Er stadig optimistisk efter jeg den sidste uge har løbet 2 tilfredsstillende løb (10 km i 34:46 og 1500m i 4:22).

Har i dag handlet den nye adidas ride sko som jeg glæder mig til at komme ud at prøve.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar