torsdag den 17. maj 2012

Dagens 1500m teststævne i Viby gik over forventning til trods for vejret ikke var helt med os med vind og regn.
Regnen lagde man dog ikke mærke til da starten var gået.
Jeg løb i tiden 4:22:82, så med et udgangspunkt med at løbe under 4:30:00 så er jeg rigtig godt tilfreds med dagens løb som er optakt til ABC banestævnerne, hvor jeg skal teste både 1500m og 5000m.

Var ikke helt oplagt i dag i hovedet (ben:Gode , krop:okay), og løbet var ikke veldisponeret da jeg forsøgte at følge frontløber Filtenborg (AGF), så synes det er gode takter fremad rettet og en god erfaring rigere frem med løbene der tæller.  Tog i løbet afstand til klubkammerat Kristian Hvarregaard, som dog ender med at overhale mig på opløbsstrækningen. Tager jeg dog ikke så tungt, synes bare det er fedt han viser god form. Tager ham til de rigtige stævner:).

Det er lidt speciel fornemmelse at den sidste uge kun har stået på 3 løbeturer på grund af skinnebensbetændelsen i begge ben (var dog bedring i dag). Disse 3 turer har alle været konkurrencer, og den øvrige træning og restitution har været ved alternativ træning+styrke. Med dette er jeg positiv med hvor formen er og hvordan det var at løbe i dag. At jeg også følte mig let i min nye Adidas Cadence er ekstra bonus, og godt for både selvtilliden og psyken. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar