søndag den 4. maj 2014

Dagen, ugen, Colostrum forsøg

Dagen
I dag stod på lang tur, og det gik bare super godt. Herligt med dage hvor det går nedad hele ruten :).
Det blev i alt til 70 min. i 4:02 min/km. Føltes godt og ramme 4:00 min/km (15 km/t) og egentlig føle der var ramt et cruiser tempo. Planmæssigt skulle være løbet i et tempo på 4:10 min/km. Turen blev løbet i Østerådalen, 40 min. af den på blødt underlag.
Arbejdede med lidt teknik, særligt efter der begyndte og melde sig lidt træthed. Holdte særligt fokus på skridt afviklingen med aktivt isæt fortil og hurtig afvikling bagtil. Til de interesserede kan min træners ord på løbeteknik ses her: Nordjyske 24 i bevægelse
I klippet bruges elite løber Kristian Uldbjerg, potentiel U20 VM kandidat.

Efter dagens træning stod den på restitutions snack:
Sunde pandekager med mere eller mindre sundt fyld
 

   

















Træningstvistet var de var lavet på delvis mandler, havregryn og proteinpulver.

Mega svedig selfie efter dagens træning :):




















Ugen
Mandag
Intervaller - 3 x (200 - 600 - 200) Pause1: 25 sek. Pause2: 45 sek. SeriePause: 5-6 min. | I alt 9,42 km

800m tempo på 200m intervaller og 1500m tempo på 600m intervaller.

Tirsdag
Morgen - Rolig tur - 26:38 min. | 6,11 km | 4:21 min/km
Aften - Opvarmning 5,7 km + 1 t 15 min. styrke + 10 x 100m   

Onsdag
Intervaller - 8 x (500m grus + 400m bane) Pause: 50m jog, Seriepause: 2½ min.


Torsdag
Fri

Fredag
Morgen - Tur - 41:24 min. | 9,65 km | 4:17 min/km
Aften - Tur - 4,96 km + Kort styrke

Lørdag
Intervaller - 5 x 6 min. Pause: 2 min. | 17,69 km

Rigtig lang garver pas, men gik nu helt godt. Måske fordi det blev blev løbet i Marselisborg skoven min gamle skove. Derudover også fordi Nike Lunar racer var kommet på, og hunøret var i top grundet en god weekend. Blev godt nok solo løb, så blev med musik der træk det sidste ud.  

Søndag
Lang tur - 1:10:49 min. | 17,58 km | 4:02 min/km 

Det har været en hel fornuftig træningsuge, med nogle gode intervalpas. Benene har været med mig, og formen klar til snart og få banket nogle løb af! 

Fik i dag den bedste gave til en sportsmand
















Huhu så nu er der bare energi :)

Colostrum forsøg
Ellers er jeg kommet med ind over et forsøg med colostrum (et "bonus" protein pulver) , der skal køres over de næste 4-5 uger. Mere om dette kommer lige når jeg er kommet i gang med produktet. 

















Nå måske jeg skulle bruge tiden på eksamen i morgen i stedet for på bloggen. God træning derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar